Zwroty / Reklamacje
ZWROT TOWARU
Produkt przeznaczony do zwrotu musi pozostawać w stanie nienaruszonym, z oryginalnymi metkami. Zwrot należy przesłać w oryginalnym opakowaniu i woreczku LUDOVA odpowiednio zabezpieczonym na czas transportu. Paski i inne dodatki powinny zostać umieszczone wewnątrz torebki lub starannie zabezpieczone, aby uniknąć uszkodzeń lub odgnieceń na skórze naturalnej.
Zwrot należy uprzednio zgłosić mailowo na adres: store@ludova.pl. Następnie, po zaakceptowaniu przez sklep Ludova nieużywany produkt należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.
Klient ma prawo zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu zakupu.
14 dniowy termin zwrotu towaru liczony jest od momentu odebrania przesyłki przez Kupującego.
Zwrotowi podlega całe zamówienie lub jego część.
W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia od umowy, koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.
Zwrot kosztów dotyczy tylko kwoty zamówionych produktów.
Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć formularz zwrotu dostępny TUTAJ lub w przypadku braku możliwości wydrukowania klient zobowiązuje się do jego ręcznego wypisania.
Dane potrzebne do zwrotu towaru:
Data
Numer zamówienia
Data zamówienia
Numer paragonu/faktury
Imię i Nazwisko
Adres
Numer telefonu
Adres e-mail
Nazwa banku
Numer rachunku
Nazwa towaru, ilość, cena brutto
Oświadczam, że znane mi są warunki zwrotu towaru określone w Regulaminie sklepu
Czytelny podpis
Zakupiony towar należy zwrócić na adres:
Paulina Sycewicz
ul. Słowiczyńska 16,
17-300 Siemiatycze
Zwrot pieniędzy następuje po upływie maksymalnie 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki zwrotnej przez sklep Ludova.pl
REKLAMACJA TOWARU
Reklamację należy uprzednio zgłosić mailowo na adres: store@ludova.pl. Następnie, po zaakceptowaniu przez sklep Ludova należy odesłać produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym dostępnym TUTAJ lub w przypadku braku możliwości wydrukowania formularza klient zobowiązuje się do jego ręcznego wypisania.
Prawo do złożenia reklamacji nie przysługuje w przypadku poinformowania kupującego o wadach danego przedmiotu na stronie produktu (w opisie lub na zdjęciu)
Termin złożenia reklamacji wynosi rok od momentu otrzymania produktu.
Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest dołączony dowód zakupu w formie paragonu/faktury.
Kupujący ma prawo skorzystać z rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady wynikające z normalnego użytkowania.