Dzięki nam, to co ulotne, możesz mieć zawsze przy sobie

Zwroty / Reklamacje

ZWROT TOWARU

Produkt przeznaczony do zwrotu musi pozostawać w stanie nienaruszonym, z oryginalnymi metkami. Zwrot należy przesłać w oryginalnym opakowaniu i woreczku LUDOVA odpowiednio zabezpieczonym na czas transportu. Paski i inne dodatki powinny zostać umieszczone wewnątrz torebki lub starannie zabezpieczone, aby uniknąć uszkodzeń lub odgnieceń na skórze naturalnej.

Zwrot należy uprzednio zgłosić mailowo na adres: store@ludova.pl. Następnie, po zaakceptowaniu przez sklep Ludova nieużywany produkt należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.

Klient ma prawo zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu zakupu.

14 dniowy termin zwrotu towaru liczony jest od momentu odebrania przesyłki przez Kupującego.

Zwrotowi podlega całe zamówienie lub jego część.

W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia od umowy, koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.

Zwrot kosztów dotyczy tylko kwoty zamówionych produktów.

Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć formularz zwrotu dostępny TUTAJ lub w przypadku braku możliwości wydrukowania klient zobowiązuje się do jego ręcznego wypisania.

Dane potrzebne do zwrotu towaru:

Data

Numer zamówienia

Data zamówienia

Numer paragonu/faktury

Imię i Nazwisko

Adres

Numer telefonu

Adres e-mail

Nazwa banku

Numer rachunku

Nazwa towaru, ilość, cena brutto

Oświadczam, że znane mi są warunki zwrotu towaru określone w Regulaminie sklepu

Czytelny podpis

Zakupiony towar należy zwrócić na adres:

Paulina Sycewicz

ul. Słowiczyńska 16,

17-300 Siemiatycze

Zwrot pieniędzy następuje po upływie maksymalnie 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki zwrotnej przez sklep Ludova.pl

REKLAMACJA TOWARU

Reklamację należy uprzednio zgłosić mailowo na adres: store@ludova.pl. Następnie, po zaakceptowaniu przez sklep Ludova należy odesłać produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym dostępnym TUTAJ lub w przypadku braku możliwości wydrukowania formularza klient zobowiązuje się do jego ręcznego wypisania.

Prawo do złożenia reklamacji nie przysługuje w przypadku poinformowania kupującego o wadach danego przedmiotu na stronie produktu (w opisie lub na zdjęciu)

Termin złożenia reklamacji wynosi rok od momentu otrzymania produktu.

Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest dołączony dowód zakupu w formie paragonu/faktury.

Kupujący ma prawo skorzystać z rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady wynikające z normalnego użytkowania.

Skontaktuj się z nami

Szukaj produktów (0)

Back to Top
Product has been added to your cart